Het scharnier van de vrieskast / vriezer is defect

Laatst bijgewerkt 21-4-2020 11:18

Probleem

  • Het scharnier van de vrieskast / vriezer  is defect.

Heeft betrekking op

  • Vrieskast / vriezer

Oplossing

  1. Controleer of het scharnier aan het meubelpaneel of aan de deur van het apparaat is bevestigd.
    Wanneer het scharnier aan het meubelpaneel zelf is gemonteerd, dan dient u contact op te nemen met de leverancier van uw keuken.
  2. U kunt nieuwe scharnieren voor uw apparaat bestellen via onze webshop door hier te klikken.
  3. Wij adviseren wanneer er één deurscharnier aan de deur defect is, om beide scharnieren te vervangen.
  4. Neem contact op met onze servicedienst voor een afspraak. 

Wanneer de bovenstaande suggesties het probleem niet hebben opgelost, adviseren wij een bezoek van een technicus aan te vragen.

Service-afspraak maken
Service-afspraak maken

Dankzij onze betrouwbare en professionele service kun je erop vertrouwen dat wij elke dag de best mogelijke zorgkwaliteit leveren. Dat is onze belofte aan jou. We hebben vakkundige technici die je in het hele land snel van dienst kunnen zijn. Bij reparaties maken we uitsluitend gebruik van originele AEG onderdelen.

Onderdelen en accessoires
Onderdelen en accessoires

Vind originele reserveonderdelen of accessoires voor je apparaat in onze webshop en laat ze direct bij jou thuis leveren.