Afzuigkap stopt tijdens het gebruik

Laatst bijgewerkt 6-4-2020 15:27

Probleem

  • Afzuigkap stopt tijdens het gebruik

Heeft betrekking op

  • Afzuigkap

Oplossing

  1. Schakel de kookplaat en de afzuigkap uit, wacht 5 minuten en schakel het apparaat weer in.
  2. Verminder het aantal pannen.
    Een afzuigkap is ontworpen om geuren te elimineren , niet grote hoeveelheden stoom.
  3. Controleer of de filters schoon zijn en vervang ze indien nodig.Nieuwe Filters zijn verkrijgbaar in onze webshop.
  4. Zorg ervoor dat de aanzuiging uit de kap voldoende is.
    Controleer of de lucht uit de luchtuitlaat op de buitenmuur voldoende luchtstroming heeft.
  5. Als de recirculatiefunctie is geactiveerd, controleer dan of de koolstoffilters correct zijn geplaatst.
  6. Neem contact op met onze servicedienst voor een afspraak. 

Wanneer de bovenstaande suggesties het probleem niet hebben opgelost, adviseren wij een bezoek van een technicus aan te vragen.

Service-afspraak maken
Service-afspraak maken

Dankzij onze betrouwbare en professionele service kun je erop vertrouwen dat wij elke dag de best mogelijke zorgkwaliteit leveren. Dat is onze belofte aan jou. We hebben vakkundige technici die je in het hele land snel van dienst kunnen zijn. Bij reparaties maken we uitsluitend gebruik van originele AEG onderdelen.

Onderdelen en accessoires
Onderdelen en accessoires

Vind originele reserveonderdelen of accessoires voor je apparaat in onze webshop en laat ze direct bij jou thuis leveren.