Ondersteuning voor Bestelling
Mist de orderbevestiging of zoek je informatie over de bezorgstatus? Vind informatie over hoe verder te gaan.
- Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik besteld hebt - wat moet ik doen?
- Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling goed doorgekomen is?
- Ik ben van mening veranderd over mijn gekochte apparaat - kan ik dit apparaat retourneren?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen - wat kan ik doen?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen - hoe komt dat?
- Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?
- Ik heb ontdekt dat ik de verkeerde kleur voor apparaat besteld heb - kan ik dit apparaat terugsturen?
- Ik wil mijn product retourneren maar ik vind de factuur niet meer - wat kan ik doen?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?
- Mijn bestelling kwam beschadigd aan - wat kan ik doen?
Leveringen en retour
Wachten op een levering? Antwoorden op veelgestelde vragen over het plannen, ontvangen en retourneren van bestellingen
Klantenservice
Heb je vragen of feedback over je aankoop? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Installatie en services
Hulp nodig bij het installeren van een nieuw apparaat? Antwoorden op vragen over services en garanties.
Betaling en facturatie
Wachten op een levering? Antwoorden op veelgestelde vragen over het plannen, ontvangen en retourneren van bestellingen.