Ik ben van mening veranderd over mijn gekochte apparaat - kan ik dit apparaat retourneren?

Laatst bijgewerkt 16-10-2023 11:45

Probleem

Ik ben van mening veranderd over mijn gekochte apparaat. Kan ik dit apparaat retourneren?

Oplossing

Voldoet je nieuwe apparaat niet aan je wensen of ben je van mening veranderd? Indien je, om welke reden ook, niet tevreden bent over je nieuwe apparaat, kan je dit zorgeloos terugsturen binnen 14 dagen na levering. 

Voor kleinhuishoudelijke apparaten, stofzuigers en accessoires kan je het apparaat gratis retourneren indien je het Electrolux retour label, inbegrepen in de leveringsdoos, gebruikt. Indien je dit retour label niet gebruikt, draag je zelf de kosten van de retourzending. 

Voor het retourneren van grote huishoudapparaten, airconditioners, luchtreinigers of robotstofzuigers kan je een beroep doen op het installatieteam van AEG. Indien je wenst dat AEG het product ophaalt en/of de-installeert, zullen hiervoor kosten worden aangerekend. Om het toestel op te halen, rekenen we 35 euro aan en om het te de-installeren geldt er een bijkomende kost van 35 euro per product.

Lees meer over onze retourprocedure en de eventueel bijkomende kosten in onze verkoopvoorwaarden en ons retourbeleid.

Vragen of opmerkingen?
Mail naar consumersales.nl@electrolux.com of bel  0172 468 520