Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?

Laatst bijgewerkt 16-10-2023 11:41

Probleem

Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat moet ik doen?

Oplossing

Kleine huishoudtoestellen, stofzuigers en accessoires kan je gratis retourneren binnen de 14 dagen na levering, mits gebruik van het Electrolux retourlabel dat je in de leveringsdoos kan terugvinden. Als je dit retourlabel niet gebruikt, dan draag je zelf de kosten voor de retourzending.


Op het retourformulier, dat je samen met het product terugstuurt, kan je bij reden aanduiden dat je het verkeerde product hebt ontvangen.
 Wens je alsnog het juiste product te ontvangen, dan dien je hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website aeg.nl.   

 

Bij grote huishoudtoestellen, airco's, luchtreinigers en robotstofzuigers breng je het leverings-en installatieteam op de hoogte van de vergissing en weiger je ontvangst van het product.

 

Merkte je niet onmiddellijk op dat het verkeerde product geleverd werd? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice indien je ontvangen bestelling niet overeenkomt met de bestelling die je plaatste. Je kan onze klantenservice bereiken op 0172 468 530 van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 18:30 en op zaterdag van 9:00 tot 13:00. Je kan ook mailen naar consumersales.nl@electrolux.com.
 Wens je alsnog het juiste product te ontvangen, dan dien je hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website aeg.nl.