Mijn bestelling kwam beschadigd aan - wat kan ik doen?

Laatst bijgewerkt 16-10-2023 11:26

Probleem

Mijn bestelling kwam beschadigd aan. Wat kan ik doen?

Oplossing

Kleine huishoudtoestellen, stofzuigers en accessoires kan je gratis retourneren binnen de 14 dagen na levering, mits gebruik van het Electrolux retourlabel dat je in de leveringsdoos kan terugvinden. Als je dit retourlabel niet gebruikt, dan draag je zelf de kosten voor de retourzending. Op het retourformulier, dat je samen met het product terugstuurt, kan je bij reden aanduiden dat je een beschadigd product hebt ontvangen. 
 Wens je alsnog een nieuw toestel te ontvangen, dan dien je hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website ae`g.nl.  

 Voor beschadigde items bij levering van grote huishoudtoestellen, airco's, luchtreinigers en robotstofzuigers vragen we je om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we samen de geschikte oplossing bekijken. Je kan hiervoor ook het contactformulier invullen op onze website en in de beschrijving vermelden dat je een beschadigd product hebt ontvangen.  Merk je de beschading reeds op bij de levering en installatie van je nieuwe toestel? Dan vragen we je om de beschadiging te melden  aan het installatieteam alsook het ontvangst en de installatie van de beschadigde, uitgepakte toestellen te weigeren.

 

Vragen of opmerkingen? 
Mail naar consumersales.nl@electrolux.com of bel 0172 468 520 van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 18:30 en op zaterdag van 9:00 tot 13:00.