Ondersteuning voor Betaling en facturatie
Wachten op een levering? Antwoorden op veelgestelde vragen over het plannen, ontvangen en retourneren van bestellingen.
- Hoe kan ik de factuur op naam van een bedrijf plaatsen? Hoe kan ik de facturatiegegevens wijzigen?
- Hoe kan ik een kopie van mijn factuur aanvragen?
- Ik kan mijn aankoop niet afronden - wat kan ik doen?
- Ik wil meer te weten komen over een product dat ik wil bestellen - waar kan ik meer informatie vinden?
- Is mijn betaling beveilgd?
- Kan ik producten aankopen op naam van mijn bedrijf?
- Wanneer wordt mijn aankoop via creditcard van mijn rekening gedebiteerd?
- Wat is de wachttijd voor het ontvangen van een terugbetaling via creditcard?
- Welke betalingsmethodes kan ik gebruiken?
Leveringen en retour
Wachten op een levering? Antwoorden op veelgestelde vragen over het plannen, ontvangen en retourneren van bestellingen
Klantenservice
Heb je vragen of feedback over je aankoop? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Installatie en services
Hulp nodig bij het installeren van een nieuw apparaat? Antwoorden op vragen over services en garanties.
Bestelling
Mist de orderbevestiging of zoek je informatie over de bezorgstatus? Vind informatie over hoe verder te gaan.