Ondersteuning voor Leveringen en retour
Wachten op een levering? Antwoorden op veelgestelde vragen over het plannen, ontvangen en retourneren van bestellingen
- AEG heeft het product ontvangen dat ik heb geretourneerd - hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
- De voorziene levertermijn is verstreken, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?
- Hoe kan ik het leveringsadres toevoegen of wijzigen?
- Hoe lang duurt het voordat mijn stofzuiger geleverd wordt?
- Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
- Hoeveel bedragen de kosten voor levering en/of installatie?
- Kan ik een levering plannen?
- Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
- Kan ik zelf een leveringsdatum en tijdstip kiezen?
- Levert AEG in heel Nederland?
- Levert AEG in het weekend?
- Levert AEG ook in het buitenland?
- Waar vind ik de Track&Trace code om mijn bestelling te volgen?
- Wat als ik mijn apparaat gebruik binnen de omruilperiode van 14 dagen?
- Wat gebeurt er als er niemand thuis is wanneer de bestelling geleverd wordt?
- Wat moet ik doen wanneer er onderdelen of een gebruiksaanwijzing ontbreken?
- Wat zijn de leveringsopties?
Klantenservice
Heb je vragen of feedback over je aankoop? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Installatie en services
Hulp nodig bij het installeren van een nieuw apparaat? Antwoorden op vragen over services en garanties.
Bestelling
Mist de orderbevestiging of zoek je informatie over de bezorgstatus? Vind informatie over hoe verder te gaan.
Betaling en facturatie
Wachten op een levering? Antwoorden op veelgestelde vragen over het plannen, ontvangen en retourneren van bestellingen.