Probleem
Wat gebeurt er als er niemand thuis is wanneer de bestelling geleverd wordt?
Heeft betrekking op
Grote apparaten en pakketten voor kleine apparaten en accessoires
Oplossing
Voor pakketlevering via DHL
Via de Track&Trace e-mail van DHL kan je je leveringsmoment nog aanpassen voordat het pakket geleverd wordt. Ben je niet thuis wanneer je bestelling geleverd wordt? Dan stoppen we het pakket in je brievenbus of geven we het af bij de buren. Als beide opties niet mogelijk zijn, brengt DHL het pakket naar het dichtsbijzijnde DHL-servicepunt. Vanaf de volgende werkdag kan je hier het pakket ophalen.
Voor thuislevering op afspraak
Wanneer je een bestelling plaatst op onze website, neemt onze klantenservice contact met je op om samen een afspraak in te plannen voor levering. De dag voor de levering ontvang je bovendien een sms met een tijdslot. Is er toch niemand thuis wanneer het leveringsteam langskomt? Dan moeten we de oorspronkelijke levering factureren en zal je een nieuwe leveringsafspraak moeten inplannen met onze klantenservice.
Vragen of opmerkingen?
Mail naar consumersales.nl@electrolux.com of bel 0172 468 520