Probleem
- AEG App is niet beschikbaar in de App Store of Google Play Store
- Ik kan de AEG App niet vinden in de App Store of Google Play Store
Heeft betrekking op
- AEG App
Oplossing
- De AEG App is alleen beschikbaar in App stores van specifieke landen en gebieden waar het product officieel is gelanceerd. Controleer het land of gebied van je App Store account om er zeker van te zijn dat het overeenkomt met het land waar het product is gekocht, om de App te kunnen vinden.
- Als je App Store account is gekoppeld aan een land of gebied waar het product nog niet is gelanceerd (bijvoorbeeld de VS), moet je het land in het App Store-account bijwerken om de App te kunnen vinden en downloaden. Neem contact op met het dichtstbijzijnde telefoon- (of telecom-) winkel voor ondersteuning hierbij.
- Als je App Store-account is gekoppeld aan het juiste land of gebied en je kunt zoeken, andere Apps kunt downloaden (bijv. Skype) maar de AEG App nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact op met het dichtstbijzijnde AEG dealer voor verdere diagnose en probleemoplossing.
Voor iOS (Apple) : Volg de onderstaande instructies om te controleren met welk land of gebied het App Store account is verbonden (wijzigingen voorbehouden):
- Ontgrendel de telefoon en ga naar de 'App Store' App.
- Klik eenmaal in de App op de profielfoto in de rechterbovenhoek.
- Klik op je naam (accountnaam) in de pop-up om vervolgens de accountpagina te openen.
- Verifieer je identiteit met vingerafdruk, Face id of wachtwoord - zoals aangegeven.
- Klik op de pagina 'Account' op Land/Regio en controleer vervolgens aan welk land of gebied de App Store is gekoppeld
Voor Android (Google) : Om te controleren met welk land of gebied het Google Play-account is verbonden, volgt u de instructies (onder voorbehoud):