Probleem
- Ik zie geen gegevens over de kwaliteit van de buitenlucht in de AEG App van mijn luchtreiniger.
Heeft betrekking op
- Luchtreiniger
- AEG App
Oplossing
Het kan zijn dat er geen waarde van de buitenluchtkwaliteit zichtbaar is in de AEG App op de smartphone of tablet.
- Schakel "toestemming geven om de locatie te delen" in.
- Schakel de functie "locatievoorzieningen" in.
- Er is geen meetstation voor de buitenluchtkwaliteit binnen een straal van 100 km.
- Er is geen meetstation toegevoegd in het gebied.
- Het meetstation is uitgeschakeld
De Real-time gegevens over de buitenluchtkwaliteit worden via de AEG App geleverd voor PM2.5-deeltjes (microgram / kubieke meter) vanaf het dichtstbijzijnde meetstation tot het locatie waar het apparaat zich bevindt. Wanneer het apparaat zich binnen 100 km van een meetstation bevindt, zal de waarde van het meetstation zichtbaar worden in de AEG App.
Houd er rekening mee dat de luchtkwaliteit lokaal is. Als het apparaat zich ver van het meetstation bevindt, is het mogelijk dat de waarde die in de AEG App wordt weergeven niet volledig de kwaliteit van de buitenlucht in uw directe omgeving weergeeft.
Er vinden continue updates plaats, om meer gegevens van meetstations bij u in de buurt toe te voegen.