De sticker op de onderzijde van mijn robotstofzuiger is niet meer leesbaar

Laatst bijgewerkt 2-1-2023 08:55

Probleem

  • De sticker op de onderzijde van mijn robotstofzuiger is niet meer leesbaar.
  • Ik kan de barcode niet scannen om de robotstofzuiger aan te melden in de AEG Wellbeing App.

Heeft betrekking op

  • Robotstofzuiger RX9

Oplossing

Wanneer de barcode aan de onderzijde van robotstofzuiger beschadigd of verwijderd is, kan men met behulp van een Windows laptop of computer de barcode achterhalen.

  1. Verwijder de stofcassette van de robotstofzuiger
  2. In de linkerhoek is de USB aansluiting geplaatst.


  3. Trek de rubberen afdichting eruit.


  4. Plaats een micro USB b kabel in de connector.


  5. Sluit de andere zijde van de USB kabel aan op de USB aansluiting van een laptop of computer.
  6. Wanneer de robotstofzuiger is geïnstalleerd , kan via de Windows verkenner de cijfers van de barcode worden afgelezen. In dit voorbeeld geeft de RBL file de barcode aan 900277268729003561100106.

  7. De barcode kan nu handmatig in de AEG Wellbeing App ingevoerd worden.


AEG Smart Home
AEG Smart Home

Een Smart Home voor je apparaten en gemoedsrust ervaringen voor een beter, aangenamer en duurzamer leven.

Onderdelen en accessoires
Onderdelen en accessoires

Vind originele reserveonderdelen of accessoires voor je apparaat in onze webshop en laat ze direct bij jou thuis leveren.