Probleem
- Droger kan niet worden verbonden met Wifi via Android
Heeft betrekking op
- Droger
Oplossing
- Download op de smartphone of tablet de laatste versie van het besturingssysteem Android (Android 7.0 of nieuwer vereist).
- Controleer of de smartphone of tablet geschikt is voor Android 7.0 of nieuwer.
- Installeer de My AEG Care App op het geheugen van de telefoon en niet op een SD card.
- Controleer of de droger is uitgerust met een connectiviteits functie.
- Reset het modem of router.
- Controleer bij gebruik van Wifi extenders of Powerlines met Wifi functie of deze correct werken.
- Controleer of er goed Wifi signaal aanwezig is , waar de droger is geplaatst.
- Controleer of je smartphone of tablet verbonden is met de 2,4 GHz band van je router of modem.
- Verbindt de droger met behulp van onderstaande instructie en de handleiding van het apparaat.
- Neem contact op met onze servicedienst voor een afspraak.
Wanneer de bovenstaande suggesties het probleem niet hebben opgelost, adviseren wij een bezoek van een technicus aan. te vragen.
Oorzaak
- Wanneer een Android versie lager dan 7.0 gebruikt wordt, kunt u de droger niet verbinden met de my AEG Care app.
- Wanneer een smartphone of tabletgebruikt wordt die niet geschikt is voor Android 7.0 of nieuwer, kunt u de droger niet verbinden met de my AEG Care app.
- Wanneer de wasmachine niet geschikt is voor gebruik van connectiviteit, kunt u deze functie ook niet gebruiken op uw droger.
- Door het modem of router te resetten , kan het Wifi signaal hersteld worden
- Wanneer een Wifi Extender of Powerline me Wifi functie niet goed functioneert, kunt u de droger niet verbinden met de my AEG Care app.
- Wanneer de signaalsterkte van Wifi signaal bij de droger onvoldoende is, kunt u de droger niet verbinden met de my AEG Care app.
- Voor het verbinden van de droger met de my AEG Care app, zal men tijdens het aanmelden gebruik moeten maken van de 2,4 GHz Wifi band van de modem of router.