Probleem
- Droger kan niet worden verbonden met Wifi via iOS
Heeft betrekking op
- Droger
Oplossing
- Download op de iPhone of iPad de laatste versie van het besturingssysteem iOS (iOS 11.0 of nieuwer vereist).
- Controleer of de iPhone of iPad geschikt is voor iOS 11.0 of nieuwer.
- Controleer of de droger is uitgerust met een connectiviteits functie.
- Reset het modem of router.
- Controleer bij gebruik van Wifi extenders of Powerlines met Wifi functie of deze correct werken.
- Controleer of er goed Wifi signaal aanwezig is , waar de droger is geplaatst.
- Controleer of je iPhone of iPad verbonden is met de 2,4 GHz band van je router of modem.
- Verbindt de droger met behulp van dit document en de handleiding van het apparaat.
- Neem contact op met onze servicedienst voor een afspraak.
Wanneer de bovenstaande suggesties het probleem niet hebben opgelost, adviseren wij een bezoek van een technicus aan. te vragen.
Oorzaak
- Wanneer een iOS versie lager dan 11.0 gebruikt wordt, kunt u de droger niet verbinden met de my AEG Care app.
- Wanneer een iPhone of iPad gebruikt wordt die niet geschikt is voor iOS 11.0 of nieuwer, kunt u de droger niet verbinden met de my AEG Care app.
- Wanneer de droger niet geschikt is voor gebruik van connectiviteit, kunt u deze functie ook niet gebruiken op uw droger.
- Door het modem of router te resetten , kan het Wifi signaal hersteld worden
- Wanneer een Wifi Extender of Powerline me Wifi functie niet goed functioneert, kunt u de droger niet verbinden met de my AEG Care app.
- Wanneer de signaalsterkte van Wifi signaal bij de droger onvoldoende is, kunt u de droger niet verbinden met de my AEG Care app.
- Voor het verbinden van de droger met de my AEG Care app, zal men tijdens het aanmelden gebruik moeten maken van de 2,4 GHz Wifi band van de modem of router.