Mijn wasmachine heeft problemen met het verbinden met de My AEG Care App.

Laatst bijgewerkt 9-7-2021 14:15

Probleem

  • Het voltooien van het  verbinden met de My AEG Care App is niet mogelijk en de App geeft  een foutmelding 'geen gebruiker verbonden'
  • Het apparaat is al verbonden, maar het Wi-Fi wachtwoord is gewijzigd en het apparaat maakt geen verbinding meer met het netwerk.
  • Het apparaat is eerder verbonden met het Wi-Fi-netwerk en kan nu geen verbinding maken met het Wi-Fi netwerk.
  • De verbinding met het apparaat is gelukt, maar er is geen verbinding met de My AEG Care App.

Heeft betrekking op

  • Wasmachine

Oplossing

  1. Reset de Wi-Fi-instellingen van het apparaat en probeer het apparaat opnieuw aan te melden.
  2. Plaats je Wi-Fi-router dichter bij het apparaat (van toepassing op de foutmelding "geen gebruiker verbonden").
  3. Zorg ervoor dat het Wi-Fi signaal niet wordt verstoord door bijvoorbeeld een magnetron. Schakel de magnetron uit.
Service-afspraak maken
Service-afspraak maken

Dankzij onze betrouwbare en professionele service kun je erop vertrouwen dat wij elke dag de best mogelijke zorgkwaliteit leveren. Dat is onze belofte aan jou. We hebben vakkundige technici die je in het hele land snel van dienst kunnen zijn. Bij reparaties maken we uitsluitend gebruik van originele AEG onderdelen.

Onderdelen en accessoires
Onderdelen en accessoires

Vind originele reserveonderdelen of accessoires voor je apparaat in onze webshop en laat ze direct bij jou thuis leveren.